Zoeken

Voor werkgevers: toelichting op uw nota

22-01-2015

Vanaf 1 januari 2015 is de nieuwe pensioenregeling van Pensioenfonds Accountancy van kracht. De nieuwe regeling wordt op dit moment in onze administratie verwerkt. Daardoor ziet u op uw nota’s nog de premies op basis van de oude pensioenregeling staan. De juiste bedragen worden na de administratieve aanpassing met terugwerkende kracht verrekend met de reeds in rekening gebrachte bedragen. U ontvangt dan een correctie op uw nota. Teveel betaalde premie wordt in mindering gebracht op de premienota van de betreffende periode. Te weinig betaalde premie wordt dan alsnog in rekening gebracht. Omdat de overgang naar de nieuwe pensioenregeling in de meeste gevallen budgetneutraal is, zal dit niet tot grote verschillen leiden. Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen?

U kunt ons telefonisch contact met ons opnemen via: (050) 522 50 55. U kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Of stuur uw e-mail naar werkgever@pfaccountancy.nl. Als u belt of mailt, vermeld dan uw werkgeversnummer. Wij kunnen u dan beter van dienst zijn.